OVER SV. LUCENTIS

Wie is SV. Lucentis?

SV-Lucentis is de studievereniging voor de unit Life Sciences and Technology Leeuwarden (LS&T); een samenwerkingsverband tussen de Hogeschool Van Hall Larenstein en de NHL Hogeschool. Lucentis is opgezet voor alle studenten van LS&T Leeuwarden. Hieronder vallen de opleidingen Biomedisch laboratoriumonderzoek, Biotechnologie, Chemie, Chemische technologie en Forensisch laboratoriumonderzoek. De vereniging biedt studenten de gelegenheid om te netwerken met mensen uit het werkveld, medestudenten te leren kennen van dezelfde en/of andere opleidingen en de educatieve horizon te verbreden door het bezoeken van lezingen, symposia, workshops en excursies. Ook organiseert Lucentis niet educatieve uitjes als borrels, poolavondjes of feesten. Met geweldige activiteiten en gezellige studenten biedt Lucentis net die extra’s wat de studietijd onvergetelijk maakt.

Sanne van Beek

Penningmeester

hans.marra@hvhl.nl

Waar streven wij naar?

SV. Lucentis houdt zich naast organisatorische zaken voor de leden ook bezig met het beleid van de vereniging en de partijen om haar heen. Lucentis kent een progressief karakter en streeft te allen tijde naar verbetering van de kwaliteit van het onderwijs, de positie van studenten binnen de opleiding en het studieklimaat. Ook streeft Lucentis na om het verkleinen van de kloof tussen het studieleven en het werkveld te bewerkstelligen, en de studenten van LS&T de mogelijkheid te geven zich te ontplooien door actief te worden binnen Lucentis. De belangen behartigen van studenten van LS&T in de meest ruime zin van het woord beschrijft de kern van de visie van Lucentis.

SV. Lucentis wordt mogelijk gemaakt door: